Jeg fortsetter min jobb som soldat!

Post Reply
Sigve
Posts: 3475
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Jeg fortsetter min jobb som soldat!

Post by Sigve »

Hei

Takker.

For meg var valget om «vaksine» enkelt;
1. Utover sommer og høst 2020 ble det klart at Globalistene satset på et eksperimentelt Gen preparat aka Chemio Terapi.
2. Jfr Regjering og Stortings endring av Genteknologiloven juli 2020
3. Det kom ut på vinter 2021 at det var gjort dyreforsøk på mus tidligere, og alle mus dødde, tilsvarende 3 -5 år for mennesker.
4. Jeg studerte Immunologen Sucharit Bhadki i Feb/Mars 2021: lærte at det var svært farlig med slike vaxer (utdrag fra to bøker)
5. Fulgte med på Fuellmich i Feb 2021: de døde som fluer etter Vax på tyske eldreheimer.
6. I mars 2021 så bestemte jeg meg for å «skrive bok» om Covid; jeg systematisk samlet dokumentasjon
7. så galskapen med ALT. Og fikk nye venner som gjorde tilsvarende

Dette var fra starten av en psykologisk krigføring som gikk over til biologisk krigføring

8. en kritisk analyse basert på fakta var ALT som skulle til;

9. Jeg analyserte FØRST «all cause mortality» i februar 2021, og forstod først da at det hele mht C19 død
Var «løgn og bedrag». Opplysninger om c19 døde var LØGN.

10. Det var ingen uvanlig høy dødelighet i 2020 i Norge, Tyskland, Frankrike, Canada, USA. 2015-2017 var like ille eller værte i år med harde influensa,

I stedet for å skrive bøker, samlet jeg systematisk info. Det gjør jeg enda

Problemet til de Vaksinerte er at de ser på TV og tror på Myndigheter.

Jeg ble forbannet av å se på norsk TV for 10–20 år siden, og sluttet. Deretter ble jeg forbannet på CNN, BBC, Tyske kanaler etc ca 2015-2018.

Pga løgner om klima propaganda

Jeg våkney ca 2010-2012. Og så løgnene da. Ble Anti EU og Anti Media da.

Det som egentlig var problemet for de vaksinerte, var at de trodde på et Offentlig Narrativ, som var løgn og bedrag.

Og at de ikke lette selv etter fakta og hadde hjernekapasitet og en sunn skepsis til å finne fakta og gjøre egne analyse.

Jeg har alltid vært spesiell; minst i 40 år.

Men jeg har også blitt lurt; det er mye værre enn jeg har trodd var mulig.

Satan sitter i Vatikanet som en Jesuitt general. Fienden er US deep state og ikke sovjetiske marxister.

JEG TOK HEILT FEIL! I hvem fienden var.

Men ikke i min barnetro på Jesus som Guds enbårne sønn.

Ondskapen i verden kan KUN forstås i ett bibelsk perspektiv.

Nå har jeg blitt styrket i troen.

Jeg er en Soldat i dette Riket, ikke med våpen og ondskap, men med Ord for å bekjempe Ondskap

Jeg takker min far og mor for alt de lærte meg. Min far var bonde og søndagsskolelærer og en svært klok mann som forstod dette lenge.

Han forstod at ondskapen igjen skulle komme fra Roma og Europa.

Se denne;


Svært interessant! Anbefales på det sterkaste! https://youtu.be/eDrscByKEUQ


Ellers er jeg svært takknemlig for vårt vennskap!

Du forstod også det meste! Men vær forsiktig med TV; De fleste ble lurt av demonene som styrer der!

Jeg har ikke sett på TV på minst 4-5 år.

Velger andre kilder til info!

Ha ei framifrå god helg, Grethe!

Jeg fortsetter min jobb som soldat!
Attachments
FB_IMG_1675104607734.jpg
FB_IMG_1675104607734.jpg (59.31 KiB) Viewed 21 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Jeg fortsetter min jobb som soldat!

Post by Red-Pill-Junkie »

Veldig bra skrevet. Ja, vi har alle blitt lurt opp gjennom tida og å våkne opp til realitetene er en tung og tøff prosess, for en må innrømme overfor seg selv, nettopp det at vi har blitt lurt, bedradt og løyet for, rett og slett blitt hjernevasket. Dette er en prosess som kalles kognitiv dissonans. Men mange klarer ikke å ta den kampen med seg selv, de takler ikke å innrømme at de har tatt feil og blitt lurt, selv om øynene vitterlig kan se at f.eks. himmelen har chem trails på kryss og tvers over hodene deres nesten daglig. Så da fortsetter de heller å bli bedradt desverre og med forferdelige konsekvenser.

Selv fant jeg også tilbake til Gudstro etter å kunne bevitne og se at djevelen og hans demoner så tydelig styrer så mye her på jorda, da må det motsatte også være tilfelle. For det finnes også mye godhet og det kommer via hjertet for de som lytter innover. Jesus var en rebell og en anarkist og lot seg ikke påvirke av denne verdens makt og han viste oss hvordan vi skal leve etter Guds lov eller Natural law som det også heter. Den kan sammenfattes enkelt slik: "Do no harm to another sentient being".
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply