NORSK MENNESKEHANDEL ER GOD BUTIKK..DE LIKER IKKE FOLK SOM ØDELEGGER..

Post Reply
Sigve
Posts: 3539
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

NORSK MENNESKEHANDEL ER GOD BUTIKK..DE LIKER IKKE FOLK SOM ØDELEGGER..

Post by Sigve »

Fra 2005-2020, var Øystein Gudim leder for Adopsjonsforum i Norge.

Han er en av de som har stått fremst i hylekoret mot Rune Fardal ,meg og andre som eksponerer menneskerettsbrudd i Norge.
2
2
FB_IMG_1673688308264.jpg (82.48 KiB) Viewed 73 times
Jeg skjønner mer av hvor dette hatet hans kommer fra nå. Han har jo vært ansvarlig for et byrå som tjener penger på salg og kjøp av barn, les blant annet VGs artikkel i dag, " Kjøpt,solgt og adoptert til Norge".
( M.Reikerås)
(Se bilder under)
......

R.F:
Ja han er et kjent nettroll med alvorlig svikt i impulskontroll. Klassisk for slike er deres bruk av negative adjektiver i annen hver setning.Gudim har mange svin på skogen med sin menneskehandel.
https://www.vg.no/spesial/2023/adopsjon/camilla/


.......

(A.S)
"VG har fått tilgang på over tusen dokumenter i Camillas sak. Mange er hemmeligstemplet av ulike departementer og offentlige godkjente organisasjoner – og skulle ikke bli kjent.t"

Dette med hemmeligstemplede dokumenter er en stor utfordring i forhold til kravet om transparens/etterprøving og at myndighetene holder tilbake informasjon for borgerne som de burde gått ut med umiddelbart for å hindre lovbrudd.

Dette ser en i dykkersaken og en ser det i barnevernet hvor avgjørelser som er rettet mot en privat part blir gjort i barnevernets interne arbeidsdokumenter og påstått at det ikke faller under definisjonen av enkeltvedtak.. I tillegg lager de en ny lov som står enda sterkere i motstrid med hva Norge er dømt for - økt sperrefrist for samværsaker og en setning går igjen om det konkrete innholdet: "Dette er ingen endring av gjeldende rett, men en presisering i lovteksten av adgangen barnevernstjenesten har også i dag" om å vurdere samvær. Barnevernets vurderinger om justering av samvær skal altså skje på nøyaktig lik måte som før (i realiteten ingen vurderinger) og dermed også uten klagerett og uten rett til å ta samværspørsmål inn til nemnda for å få den overprøvd.

Hemmeligstempling av dokumenter er en stor utfordring for demokratiet og menneskerettighetene.

.......
(J.B.C)
Gudim er en feig mobber. Står bak gruppene "Vi som tror på fakta" og "Hva norske antivaxere sier" som begge handler kun om å mobbe enkeltpersoner/varslere som de ikke engang har baller til å tagge så folk kan forsvare seg.
Tror der var Sascha Liberté som så han under en demo i Bergen og ville ta en prat med han. Gudim hadde visst proklamert på forhånd at han skulle dit å irettesette "antivaxere".
Ble en lang gåtur etter Gudim i Bergens gater for å høre hans "irettesettelse". Men han var bare opptatt av å gå og gjemme seg.....

....

Nå avsløres organhandel i Pakistan, og menneskehandel i Norge... Jeg er veldig glad for at dette nå får fokus.. https://www.cbsnews.com/news/organ-traf ... A_mJ1tj2ns

.....
Trude Lobbens sønn ble tvangsadoptert. I dag kalte Toppe slikt for menneskhandel.
.....

PS. Jeg er selvsagt kastet ut av begge disse gruppene..... noe jeg anser som et kompliment.

.....

https://www.cbsnews.com/news/organ-traf ... -pakistan/

....

Men dette er internasjonalt opplegg..
https://www.nrk.no/norge/etterforskning ... 1.16257080

....

#Menneskehandel

1989 - Torvald Stoltenberg får greie på at barna fra utenlandsadopsjon er stjålet. Regjeringen betaler Ecuador, for å holde denne menneskehandelen hemmelig.

1992 - #fylkesnemnda å #barnevernloven så dagens lys å barnevernets #kidnappinger økte med 400%

2022 - den nye #barnevernreformen ser dagens lys.

den nye #barnevernloven blir trekkt tilbake i mars 2022. Fordi den var helt åpenbart en rein #kidnappingslov.

01.01.2023 - den nye barnevernloven skal nå ha sett dagens lys.

Men den lå ikke offentlig på #Lovdata før jeg tipset #VG, #Dagbladet, #NRK, #TV2. En uke etter at den skulle ligget offentlig tilgjengelig på #Lovdata. Ingen av disse svarte på mine mail.

#Barnevernet driver #innenlandsadopsjoner i norge. Dem skjules under #fosterhjem
.....
Attachments
1
1
FB_IMG_1673792716679.jpg (54.03 KiB) Viewed 66 times
3
3
FB_IMG_1673688314074.jpg (75.33 KiB) Viewed 73 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply