FAVORITT PRESIDENTEN TIL NORDMENN OG MSM , SE KRAPYLET ..NAKEN ,SLÅR EN ASIATISK JENTE... DETTE FORSVARER VG,DAGBLADET..

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

FAVORITT PRESIDENTEN TIL NORDMENN OG MSM , SE KRAPYLET ..NAKEN ,SLÅR EN ASIATISK JENTE... DETTE FORSVARER VG,DAGBLADET..

Post by Sigve »

Joe Biden whipping naked asian girl.

Klikk på linken, deretter "viuw"
https://twitter.com/PeacePuppyBruh/stat ... xgRZYU6dUw

DENNE videoen har vi hatt lenge,men pressen, Facebook etc. Dekker over og skjuler..

Hva med papirene...

DINMAKT.NO har hatt tilgang til videoen siden valget i USA.. legger du den på Facebook fjerner algoritmen den umiddelbart og du blir blokkert for en periode..


....
Registrere deg på DINMAKT.NO og følg med.
Attachments
FB_IMG_1673811126131.jpg
FB_IMG_1673811126131.jpg (60.16 KiB) Viewed 118 times
Screenshot_20230111-125726_Chrome.jpg
Screenshot_20230111-125726_Chrome.jpg (509.98 KiB) Viewed 246 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: FAVORITT PRESIDENTEN TIL NORDMENN OG MSM , SE KRAPYLET ..NAKEN ,SLÅR EN ASIATISK JENTE... DETTE FORSVARER VG,DAGBLAD

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Wed Jan 11, 2023 12:55 pm Joe Biden whipping naked asian girl.

DENNE videoen har vi hatt lenge,men pressen, Facebook etc. Dekker over og skjuler..
Ja, at verden styres av og via satanistiske ondskapsfulle perverse djevler, det vet vi og her er et bevis på akkurat det. Men hva med de som dekker over og skjuler slikt, hvordan pokker orker de å se seg sjøl i speilet? Hvor lavt er det mulig å synke? Vel pressen viser ihvertfall veien til bunnen av anstendighet. Hvordan kan personer med et snev av selvrespekt jobbe her i Norge, for NRK, VG, Dagbladet, TV2 etc. etc? For ikke å snakke om journalister innen MSM i USA som lukker øya? Hvordan er det mulig å bidra til ved å dekke over og dermed la slikt djevelskap og slik sadisme få lov å fortsette og fortsette å innbille seg at en er et anstendig menneske?

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke feller tårer eller viser mye tegn på kristen barmhjertighet og tilgivelse, når jeg ser journalister som stuper på direktesendinger fordi de har latt seg injisere med dødsinjeksjonene, det er karma fordi de lyver og bl.a. dekker over avskylighetene og dermed er medskyldige, samt at de lurer godtroende og skremte mennesker til å ta dødsinjeksjoner. At de selv har latt seg lure er ingen unnskyldning, for en slik journalist-jobb krever mer enn å være en idiot, det krever at en gjør undersøkelser, nettopp fordi en når ut så vidt og bredt og har slik enorm påvirkningskraft.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply