Died suddenly, brutalt ærlig og anbefales ikke for barn.

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Died suddenly, brutalt ærlig og anbefales ikke for barn.

Post by Red-Pill-Junkie »

Deler denne dokumentaren fra Nyhetsspeilet, Died Suddenly og den anbefales ikke for barn.
Den eneste måten å bekjempe den ufattelige ondskapen du ser i denne dokumentaren er å stå sammen og få informert menneskeheten.
Den er rett på sak med særdeles grafiske, fysiske bevis på den største forbrytelsen gjort mot menneskeheten noensinne i historien.
https://www.nyhetsspeilet.no/2022/11/do ... -suddenly/
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Died suddenly, brutalt ærlig og anbefales ikke for barn.

Post by Red-Pill-Junkie »

Denne filmen er knakende god og bør absolutt sees, om noe kan vekke folk, så er det denne filmen. Selv har jeg ikke Facebook så jeg kan ikke få lagt ut noe der, men om noen her har det bør denne filmen spres der.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Magne
Posts: 92
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: Died suddenly, brutalt ærlig og anbefales ikke for barn.

Post by Magne »

Skal bli spennende å se hvordan folk vill reagere på denne dokumentaren . tipper flesteparten ikke bryr seg , den varer jo over 1 time. det orker ikke folk bruke tiden sin på. Men se på idiotiske tv serier og spille dataspill i timevis dag ut å dag inn det ingen problem .
Sigve
Posts: 3545
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Re: Died suddenly, brutalt ærlig og anbefales ikke for barn.

Post by Sigve »

VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Died suddenly, brutalt ærlig og anbefales ikke for barn.

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Tue Nov 22, 2022 8:39 pm Skal bli spennende å se hvordan folk vill reagere på denne dokumentaren . tipper flesteparten ikke bryr seg , den varer jo over 1 time. det orker ikke folk bruke tiden sin på. Men se på idiotiske tv serier og spille dataspill i timevis dag ut å dag inn det ingen problem .
Ja, jeg er redd for det. Det samme forundrer meg, at så mange er så lite interessert i å sette seg inn i ting som har så stor betydning for eget og familiens liv og helse. Mens de bruker timesvis hver dag på fordummende idiotserier på TV.

Vi går ubønnhørlig mot meget dystre tider. Mye tyder på at disse NWO folkene snart vil krasje hele pengestystemet (FTX som tydelig var globaliststyrt, var en liten prøvesten). Det neste kan bli så mye verre og vil ramme verdens banker. Da kan vi få tilstander som de hadde i Hellas for noen år siden, hvor folk ikke får tak i pengene sine. De som følger med vil derimot ha sikret seg å ha nødlager av kontanter, slik at de får kjøpt mat og annet i en slik krise.

Etterhvert vil det kanskje bli vanskelig å få tak i mat også, men jeg tror ikke det blir så stort problem her, som f.eks i USA, men å ha et lager av hermetikk og nudler og ris, er smart. For når folk flest klarer å rive seg løs fra dataspillene og TV seriene fordi de er sultne og finner ut at butikkene begynner å gå tomme, eller at bankene er stengt, da blir det kaos, det kaoset slipper vi som tok oss tid til å sette oss inn i hva som skjer i verden.

Men det mest prekære er selvsagt hva vi tillater spøytet inn i kroppene våre. Det at "vaksine"produsentene ikke vil oppgi hva injeksjonene inneholder bør være et gigantisk rødt varselflagg for alle oppegående mennesker. Det er kanskje det som har forundret meg mest, at folk flest så villig bretter opp ermet på skjorta og lar dem injisere helt ukjente stoffer flere ganger i året. De samme som er livredd for omtrent alt som er, der de omtrent bruker redningsvest om de nærmer seg et svømmebaseng, pakker barna inn i bobleplast og med hjelm, før de får lov å nærme seg de EU-godkjente lekestativene, bruker munnbind og hansker fordi de er livredde for smitte fra andre, men når det gjelder direkte injeksjon av ukjent substans så er det helt greit.

Jeg så helt i begynnelsen av at de rullet ut vaksinene, en film hvor folk sto i kø for å bli injisert. Så kom de bærende ut med en stakkars injisert person på båre og vedkommende hadde tydelige spasmer og antagelig ikke lenge igjen å leve. Folkene i køen ville knapt flytte seg, slik at de kom frem med båren, fordi de var redde for å miste plassen i køen. Det er nesten så en ikke tror hva en ser...

Jeg finner ikke akkurat den videoen nå, men se på denne korte video snutten https://www.bitchute.com/video/7rIqQL8bRJOe/ av en fyr som forsøker å advare, dette er graden av hjernevask de vaksinerte besitter. Hadde jeg sittet der og ventet på å få en injeksjon jeg ikke ante noe om (jeg ville selvsagt aldri sittet der... men uansett hypotetisk sittet der) og så kom det inn en fyr slik og advarte, så ville ihvertfall jeg reagert, gått bort og snakket med han og bedt om mer informasjon før jeg lot noen nærme seg meg med ei nål, det ville alle oppegående mennesker gjort.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply