DIN MAKT BLIR BRUKT I EU UTEN DU BRYR DEG?

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

DIN MAKT BLIR BRUKT I EU UTEN DU BRYR DEG?

Post by Sigve »

VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: DIN MAKT BLIR BRUKT I EU UTEN DU BRYR DEG?

Post by Red-Pill-Junkie »

De har bare den makta vi folket samlet gir dem og den har vi aldri gitt dem. Vi ble meldt inn i EØS ved et Grunnlovsbrudd begått av landssvikere og dermed er den avtalen ikke gjeldene. Om vi alle bare hadde gitt blanke i EU's og nikkedukkene på tingets direktiver og regler, ville de vært maktesløse. Vel de kunne selvsagt sendt militæret og politiet (som i dag er omtrent det samme, slik de har dresset seg opp i kamputstyr med automatvåpen) på oss, men da ville selv sedate og naive nordmenn tilslutt våknet og det forsøker de å unngå.

Desverre er det bare noen få av oss (relativt sett), som nekter å bøye oss for galskapsdirektiver som altså ikke er gyldige iom. at vi (folket) aldri har gått med på den avtalen. Men de fleste tar desverre av seg lua og stiller seg pent i veikanten med bøyd hode, ja endel står til og med og jubler for fascistiske regler og direktiver.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply