Advarer dere alle som ikke allerede har tatt vaksinen. Ta den aldrig. Jeg var dum nokk til å ta de 3 første men har plet

Post Reply
Sigve
Posts: 3549
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Advarer dere alle som ikke allerede har tatt vaksinen. Ta den aldrig. Jeg var dum nokk til å ta de 3 første men har plet

Post by Sigve »

At jeg ble forpeste av coronavaksinen pafzer. Fikk allerede dagen efter 20 teøs små sår på nakken å skuldrene, å i nesen.

3dje vaksinen var Moderna, da fikk jeg store blåflekker på armene samt at sårene forflyttet seg også til armene. Har nå gått med konstante plasterlapper på armene som ikke gir seg. Men det verste er nesen, den er et eneste sår innvendig å det er der et hål i veggen mellom høyre å venstre når bør. Blør nedslos hver dag.

Ingen hjelp å få - å nå har legevakta her nesten lagt ned på grund av pengemangel.

En får ut medisiner, men får ikke time hos lege iten å kontakte 1177, å akuttbehandlingen har opphørt, da må en ha ambulanse til sykehus. Ingen innen sjukbårde vil stille opp slik at en får erstatning fra Pafzers.

Men nå skal jeg ringe 1177 for å få temisd til øre næse hals på Trolhettan sykehus -- denne tiden har hvert et helvete, å ingen gjør noe med det.

Advarer dere alle som ikke allerede har tatt vaksinen. Ta den aldrig. Jeg var dum nokk til å ta de 3 første men har plett nektet den 4de.


Hva er det som skjer i verden ?
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply