JOKER LEGGER NED..Alle skal tvinges i små SMARTLEILIGHETER med FULL kontroll, men gidder vi være med på det da?

Post Reply
Sigve
Posts: 3545
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

JOKER LEGGER NED..Alle skal tvinges i små SMARTLEILIGHETER med FULL kontroll, men gidder vi være med på det da?

Post by Sigve »

Joker butikkene begynner å legge ned. Den ene etter den andre står frem og forteller hvor dårlig butikken går......... ja, de følger nok ordre fra de høye herrer. Ingen skal kunne bo på bygda så klart.

Alle skal tvinges i små SMARTLEILIGHETER med FULL kontroll, men gidder vi være med på det da?
NOK er NOK, og nå må vi begynne å tenke på hvordan vi vil ha det. Hvordan vi kan dele varer og tjenester, og kople oss ifra alt hva NWO og WEF står for. Vi har da klart oss uten denne gjengen tidligere <3
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: JOKER LEGGER NED..Alle skal tvinges i små SMARTLEILIGHETER med FULL kontroll, men gidder vi være med på det da?

Post by Red-Pill-Junkie »

Amen. Ja vi har klart det tidligere. Jeg personlig styrer unna alt som har "smart" i navnet, for en må spørre seg for hvem det er smart. Dvs. de har tvunget på meg en smartmåler som jeg desverre ikke slipper unna, men ellers styrer jeg unna alt av smart-produkter.

Det handler om kontroll og overvåkning av oss, i forkledning som å gjøre livet mer bekvemmelig. De såkalte smart-byene, blir rett og slett fengsler etterhvert. Full overvåkning og lite bevegelsesfrihet. Det som skjer i Kina, det kommer også world wide, ihverfall i den vestlige delen av verden. De elektriske såkalte bilene er også en del av dette og de vil etterhvert bli ubrukelige, liten rekkevidde om en i det hele tatt får ladet dem etterhvert og de kan kontrolleres, det vil etterhvert bli "no go (drive) soner". Dessuten er de livsfarlige å kjøre, for en sitter på en potensiell bombe med alle de batteriene som kan eksplodere ved kollisjon.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply