DOMINANSEVOLD Når jeg vokste opp hørte jeg aldri om knivstikking. Tanken på noe sånt var fullstendig fremmed. Det var m

Post Reply
Sigve
Posts: 3547
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

DOMINANSEVOLD Når jeg vokste opp hørte jeg aldri om knivstikking. Tanken på noe sånt var fullstendig fremmed. Det var m

Post by Sigve »

DOMINANSEVOLD

Når jeg vokste opp hørte jeg aldri om knivstikking. Tanken på noe sånt var fullstendig fremmed. Det var mest lekeslåssing, iblant ble det alvor og frem med knyttnevene. Den av kamphanene som gikk i dørken tapte kampen. Idag hvis du slipper unna knivstikking og blir liggende bevisstløs på bakken fortsetter sparkene å hagle mot kroppen og særlig hodet er yndet mål. Best er en kniv på innerlomma så du kan gjøre kort prosess.

Så hva har skjedd som nyhetene unngår å fortelle dere. Når en leder i Oslo-politiet nevner ordet «kultur», skynder NRKs reporter seg å skifte tema. Unntaket er Document.no som har dokumentert hvem det er som står bak voldsbølgen i Oslo. Honnør til min FB-venn Øyvind Thuestad mens NRK og riksavisene holder kjeft.

Det er innvandrere fra Midtøsten og Afrika som knivstikker og sparker folk i hodet som ligger nede.
Det begynner i ung alder. Oslo tingrett gikk i fjor gjennom saker der de tiltalte var under 18 år. De fant at det er særlig to typer lovbrudd som skiller seg ut.

1. Ran begått av flere gutter med minoritetsbakgrunn mot en eller to etnisk norske gutter. Disse skjer gjerne i områder med offentlig transport etter kl 18.

2. Volds- og hevnhandlinger begått av jevnaldrende gutter med minoritetsbakgrunn, ofte i guttenes nærområde.

Ukulturen som brer om seg handler om å hevne seg, respekt og ære gjennom vold. Altså dominansevold. Når innvandrere går etter etnisk norske gutter har vi volds-rasisme i fri utfoldelse.

Det blir dysset ned.
( ref. Hanni)
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply