Jeg tenker på hvorfor Storbritannia trakk seg ut av EU, noen av ordene Boris Jonnsen sa da det var gjort( sa han at det

Post Reply
Sigve
Posts: 3545
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Jeg tenker på hvorfor Storbritannia trakk seg ut av EU, noen av ordene Boris Jonnsen sa da det var gjort( sa han at det

Post by Sigve »

Jeg tenker på hvorfor Storbritannia trakk seg ut av EU.

Noen av ordene Boris Jonnsen sa da det var gjort( sa han at det er et råttent system. Som har til hensikt og ta over andre Lands lover og regler slik at globaliseringen og eliktrifiseringen det grønne skifte kan gjennomføres verden over.

På argumentene fosilt brensel er årsaken til klima ved for mye co2 i atmosfæren, co2 eller annet karbonner er ikke årsaken til dette, årsaken til at det er for mye co2 i atmosfæren er Lorentsen Al Core og Soros som startet med nedhugging av Regnskogene verden over.

Og ikke fosilt brensel.) men Norge er ikke medlem av EU, jo gjennom EØS avalen er Norge det desverre. Norge trenger en real EØs debatt med Folket i spissen, forand stortinget der Folket sier klart fra til regjering og stortinget at vi skroter hele Eøs avtalen uten politisk innblanding eller ei, der Folket selv sender skriv til EU ved Tyskland at det Norske Folk skroter hele EØS avtalen bak ryggen på Politikkerne i Norge, de vil si at Folket har talt politikkerne midt i mot og kasta Regjeringen og Storting ut av Salen for godt, og Folkestyre starter.....
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply