Serverte mat i morens matbod – kastet ut av landet én uke senere (Bergensavisen) Vassana og André Aspenes er sjokkert...

Post Reply
Sigve
Posts: 3547
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Serverte mat i morens matbod – kastet ut av landet én uke senere (Bergensavisen) Vassana og André Aspenes er sjokkert...

Post by Sigve »

Serverte mat i morens matbod – kastet ut av landet én uke senere (Bergensavisen)
Vassana og André Aspenes er sjokkert over hvordan datter og stedatter Ploysichol ble sendt ut av landet.

– Det var hjerteskjærende å se henne på Flesland, der hun var plassert mellom de to politibetjentene. Altså, vi forstår jo at hun ikke skulle ha jobbet når hun ikke har arbeidstillatelse, men dette var jo ikke noe hun fikk lønn for, og ble gjort på sparket for å avhjelpe moren. At det skulle resultere i en sånn straff, er helt uforståelig, og under en hver kritikk. Skammelig, tordner André Aspenes til BA.
Siden juni hadde Ploysichol Thammasawat (28) vært på besøk hos moren Vassana som bor i Olsvikåsen i Bergen med ektemannen. 28-åringen var på ferie fra Thailand med et 90-dagers visum.
28. august var hun i Bergen sentrum. Det samme var moren, som serverte mat fra et telt under Thaimatfestivalen på Tårnplass. Det var stor pågang, så datteren bestemte seg for å hjelpe til i matboden.
Men etter en stund kom to fremmede personer bort til henne og begynte å stille henne spørsmål. De var fra politiet.
– De spurte hva jeg gjorde her i landet, om jeg var her for å arbeide. Jeg forklarte at jeg bare skulle gi min mor en hjelpende hånd, men de ville ikke høre. De tok meg hjem for å hente passet mitt, og deretter til politistasjonen.
Noen dager etter kom forhåndsvarsel fra UDI og forrige tirsdag ble hun møtt av to politibetjenter på Flesland, som fulgte henne til Amsterdam-flyet. Utvist fordi hun hadde jobbet uten arbeidstillatelse.
– Jeg følte meg som en farlig forbryter, en fange. De fulgte med meg hele tiden på flyplassen. Og da jeg kom til Amsterdam, ble jeg hentet av politi som kjørte meg til gaten. Hjemme i Thailand ventet immigrasjonspolitiet på meg.
Attachments
FB_IMG_1663654964438.jpg
FB_IMG_1663654964438.jpg (30.56 KiB) Viewed 33 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Serverte mat i morens matbod – kastet ut av landet én uke senere (Bergensavisen) Vassana og André Aspenes er sjokker

Post by Red-Pill-Junkie »

Men Krekar slet de med å få sendt ut..... :x

Dette er skammelig og for pokker de ordrefølgende overivrige politifolka burde om de hadde noe som het medfølelse, samvittighet og empati gå hjem og skamme seg. Men det er slik fascismen innføres, ordrefølgende naut som ikke har hverken ryggrad eller mot til å nekte å utføre slike oppdrag. Det fantes mange slike som vakter i diverse konsentrasjonsleire også, folk uten forståelse for Natural law og som skylder på at de bare fulgte ordre, vel det er ingen gyldig unnskyldning for slike overgrep, noe som ble slått fast i Nuremberg.

Personlig skulle jeg gjerne sendt ut hele stortinget, samt en haug av idiotiske kake-og kaffedrikkende byråkrater med vinlotteri hver fredag, ihvertfall alle som har bidradt til å vedta slike umenneskelige regelverk, samt å gi bort Norge og våre ressurser, samt ødelegge naturen og dyrelivet og gjort oss til Husmenn i eget land.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply