STOPP ERSTATNING AV MENNESKER MED MASKINER ,boikott ubemannet kasser..

Post Reply
Sigve
Posts: 3563
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

STOPP ERSTATNING AV MENNESKER MED MASKINER ,boikott ubemannet kasser..

Post by Sigve »

Opptak fra Tesco's, Bradley Stoke, Bristol UK viser folk som venter i en lang kø i stedet for å bruke selvbetjeningskassene. Selvbetjeningskassene er nå vanligvis kun kort.

Det eneste stedet å betale kontant nå i de fleste Tesco-butikker er de bemannede kassene.
En underskriftskampanje har blitt reist "STOPP ERSTATNING AV MENNESKER MED MASKINER" av en kvinne i Storbritannia som frivillig hjelper funksjonshemmede i samfunnet hennes.

Hun argumenterer for at selvbetjeningskassene ikke er tilgjengelige for folk som ikke har kredittkort og de som kun kan bruke kontanter.

Petisjonen er signert av 236 327 mennesker, noe som viser stor støtte.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: STOPP ERSTATNING AV MENNESKER MED MASKINER ,boikott ubemannet kasser..

Post by Red-Pill-Junkie »

Strålende. :) England er stedet som har vist mest motstand og som også i fjor høst drev fascistene tilbake med påbudet om "vaksinering" av alle helsearbeidere. Det var tilslutt millioner som demonstrerte i Londons gater og fascist-politiet måtte bare se på, motstanden var for stor.

Desverre er det også mange der som i disse dager viser sympati ved å markere sorg over at det fremste symbolet på slaveriet, urettferdigheten og overgrepene rundt om i verden har dødd. Men majoriteten har aldri oppnådd å avskaffe tyranni opp gjennom, det er det de med selvrespekt og aktivitet mellom øra, som har oppnådd og i England begynner antallet med selvrespekt å nå tilstrekkelig størrelse, ihvertfall til å vinne enkelte slag.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply