Den største globale militære Intel Sting Qperation i det største showet på jorden:

Post Reply
Sigve
Posts: 3558
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Den største globale militære Intel Sting Qperation i det største showet på jorden:

Post by Sigve »

Oversatt av Di Athena

Den største globale militære Intel Sting Qperation i det største showet på jorden:

Frem til denne datoen har Trumps presidentskap vært en hemmelig militær operasjon med mål om å rydde opp planeten fra den globalistiske New World Order Cabal og deres mørke undersåtter.

General Christopher Miller , sekretær for hæren og sjef for den provisoriske militære regjeringen i USA, uttalte: "Til mine kolleger fra Bulgaria: Jeg forstå, ut fra kommentarene deres at det har vært en stor belastning og spenning i Bulgaria over besøket til Bulgaria. USAs militærminister, fryktet at denne mannen vil tvinge Bulgaria inn i en krig med Russland. Jeg vedder på at mange av dere ble med senere og fortsatt tror media at USA har en ny regjering ledet av Joe Biden, som døde for tre år siden. Jeg forstår også at mange mennesker ikke leser innleggene mine nøye eller besøker siden min ved en feiltakelse.

Kort sagt, det amerikanske valget 3. november 2020 ble vunnet av president Donald Trump i alle 50 delstater. Deep State prøvde å rigge den og media rapporterte at Joe B. vant den for seg selv. MEN! Den offisielle stemmeseddelen var elektronisk vannmerket, noe forfalsknerne ikke var klar over. Så hver stemme avgitt for president Trump ble registrert på en kvanteserver og skjebnen til hver stemmeseddel er kjent.

Militæralliansen bak president Trump bestemte seg for å vise folk hvor dypt korrupte alle statlige institusjoner var, og siden den gang har vi sett en film som virkelig har som mål å åpne øynene våre og vekke oss slik at dette aldri skjer igjen.

20. januar 2021, klokken 12:00, ble USA overtatt av en militærregjering ledet av militærgeneralsekretær Christopher Miller og øverstkommanderende, den behørig valgte president Donald Trump.

Frem til valget i november 2020 har Gen. Cr. Miller vært direktør for National Counter-Terrorism Service, en disippel av general Michael Flynn.

Rollen som falske Joe B spilles av tre skuespillere. Jeg skrev om det, og jeg vil ikke gjenta det. Dessuten er hele hans "crew" en rollebesetning valgt av president Trumps team. Alle hans ministre er skuespillere hvis handlinger ikke har noen juridisk verdi – inkludert denne falske militærministeren som besøker Bulgaria og lager så mye oppstyr – Lloyd Austin.

Alle disse skuespillerne snakker og gjør det president Trump og White Hat Military ber dem om å gjøre. Hele denne forestillingen handler om å vekke folk og gjøre mye arbeid bak kulissene.

Det hvite hus og hovedstaden og alle de føderale bygningene i Washington har vært tomme og stengt siden 20. januar 2021. Disse menneskene har aldri satt sin fot der, og de har heller ikke tilgang til Pentagon! De er skuespillere! Hold på det!

President Vladimir Putin knuser for tiden de siste restene av den nye verdensordenen. De er allierte og samarbeidspartnere til president Trump. Den øverste sjefen for den amerikanske hæren er president Trump! Han ville aldri sende amerikanske tropper mot noen nasjon på planeten! Så det er ingen grunn til å frykte amerikanske soldater.

Her i Hellas ser de allerede frem til sitt andre år som befriere fra Juntaen. Det blir ingen verdenskrig! Russland og USA har vært allierte i alle kriger så langt. Alt dette er bare propaganda fra de siste restene av globalismen.

Den nye Global Alliance of White Hats kontrollerer situasjonen til hele planeten. Snart er det hele over! Om bare noen dager!
Alt under kontroll! Bulgarske politiske ledere kontrolleres av Soros, men de vet ikke at han er borte, og de følger instruksjonene fra World Economic Forum i Davos gjennom hovedkvarteret i Brussel.

Denne filmen går mot slutten.

Nedtakelsen av kabalen fra A til Å ~ Del to ~ Den nye silkeveien. Fjerningen av kabalens onde plan.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Den største globale militære Intel Sting Qperation i det største showet på jorden:

Post by Red-Pill-Junkie »

For 100 år siden kom Sovjets statlige politidirektorat opp med en glimrende psyop kalt Operation Trust. Den pasifiserte motstanden og folk trodde på eventyret. https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Trust

100 år senere benytter de samme kreftene som sto bak massemyrderiene og kommunismen i Sovjet, den samme taktikken og denne gangen heter det Q-annon og president Trump. Men dette er bare en ny versjon av Operation Trust desverre. Jeg skal inrømme at jeg selv gikk fem på det første året av presidentskapet hans og da Q-annon dukket opp.

Bibelen sier at; "bedøm trærne på fruktene" og hverken Trump eller CIA-psyopen Q-annon har ikke et eneste friskt eple å vise til, kun fagre ord som aldri, aldri, ble til noe håndfast. Det er mektige og utspekulerte krefter som står bak NWO og vi må ikke la dem lure oss slik russerne ble lurt trill rundt for 100 år siden. Påstanden var at; Den hvite arme hadde etterlatt seg sovende agenter, de hvite hatter, har angivelig gjort det samme.

Ingen kommer og redder oss, vi må redde oss selv. Vi må selv ta kontrollen over våre liv og ikke la oss styre. De vil gjøre de av oss de ikke klarer å myrde om til slaver og helt kontrollerbare roboter inne i gettoene (smart-byer) og vi skal ikke eie noe og angivelig være lykkelige. Nå er det på tide vi tar ansvar for oss selv, nekter å føye oss, og gjenoppdager hva det betyr å være menneske.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply